Webináre

Webinár: Ako na hodiny, ktoré bavia, prostredníctvom projektového vyučovania?

Registrovať sa na podujatie

Viac o podujatí

Máte pocit, že od svojich žiakov čoraz častejšie počujete “Načo mi to bude?”, učivo vysvetľujete žiakom, ktorí oňho nejavia žiaden záujem, z hodín si toho odnášajú čoraz menej a vás tá práca vlastne už tiež prestáva baviť?

Možno je načase dať šancu projektovému vyučovaniu (PBL z anglického Project Based Learning). Nezáleží na tom, či učíte na základnej škole v obci, o ktorej väčšina obyvateľov Slovenska nikdy nepočula, alebo na renomovanom gymnáziu, ktoré sa pravidelne objavuje na popredných priečkach hodnotiacich rebríčkov. Projektové vyučovanie a PBL Akadémia je tu pre každého. Dovoľte nám sprevádzať vás zavádzaním efektívneho, na prepojenie teórie a praxe zameraného, zručnosti 21. storočia rozvíjajúceho spôsobu výučby, ktorý do vašej triedy prinesie nielen hlbšie pochopenie učiva, aktívnejších žiakov, ale aj lepšie vzťahy a nadšenie z objavovania nového.

Čo veríme, že si z webinára odnesiete?

  • Jasnú predstavu o tom, čo je (a čo nie je) projektové vyučovanie.
  • Pocit, že projektové vyučovanie stojí za vyskúšanie.
  • Argumenty odpovedajúce na najčastejšie výhrady voči projektovému vyučovaniu (žiaci sa len hrajú, nemám naňho čas, musím učiť, je strašne ťažké a zdĺhavé naplánovať ho, na mojich žiakov to nebude fungovať a mnoho ďalších).
  • Konkrétne kroky, ako s PBL začať (a už neprestať).
  • Ukážky kvalitných projektov z minulého ročníka PBL Akadémie.
  • Motiváciu a uistenie, že s podporou rovnako naladených kolegov to vlastne nemusí byť vôbec ťažké a môžete si to dokonca užiť spolu so svojimi žiakmi.

Lektorka: Mgr. Michaela Olejárová

Vyštudovala som učiteľstvo anglického a slovenského jazyka na FiF UK v Bratislave. Od roku 2013 som si vyskúšala prácu na prvom i druhom stupni základnej školy a osemročnom gymnáziu. V súčasnosti sa venujem primárne výučbe anglického jazyka a anglickej literatúry na bilingválnom gymnáziu. Popri práci priamo v triede je mojou srdcovou záležitosťou vzdelávanie a motivácia učiteľov k tomu, aby hľadali cesty, ako napĺňať potenciál svojich žiakov. Rada využívam netradičné pomôcky a aktivity, herné prvky, koučovací prístup, no najmä projektové vyučovanie, o ktorom som presvedčená, že sa v niektorej zo svojich foriem dá použiť v kontexte akejkoľvek školy.

Registrácia na podujatie
WEBINAR

Webinár


  • Vlastné tempo (kurz je prístupný ihneď po registrácii)